Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за запалката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за запалката

    Имам напрежение в запалката, като го меря с онова уредче (забравих му името), но самата запалка не загрява. Както и да е, не съм пушач и това не ме интересува, но ми трябва самата букса, защото нито мога да подкарам ФМ трансмитер, нито зарядно за телефон. Вътре има ужасна ръжда и мръсотии, пробвах да го почистя със сух парцал, но не става просто. Предложете някакво решение на проблема, може ли да се смени цялата букса или пък да прочистя ръждата с нещо, помагайте

    П.С. И един отделен въпрос, когато смукача е задръстен какви са "симптомите", глъхнене при подаване на газ, когато е студена колата или ... ?
    Last edited by Blade; d.m.y г., 10:05.
    Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

  • #2
    Няма ли компетентни по темата ?
    Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

    Comment


    • #3
      Мога да ти помогна с името на уредчето: мултицет

      Comment


      • #4
        продават цели запалки в практикер и другите магазини ама са голям шит. като тикнеш буксата дава късо и гърми бушона. това че си измерил напрежиние не означава че работи. може кабела да се е опекъл. за да си сигурен, закачи една крушка и виж дали ще светне. ако не светне, пусни един кабел + от захранването на касетофона и смени тоя на масата, след това пак проба с крушката. като го направиш така после няма да закачаш големи консуматори там- инвертори и други такива.

        ПП
        за ръждата продават едни спрейове за почистване на контакти в метро и практикер. откачи си акумулатора обаче.
        смукач твоята кола няма.
        Last edited by kolev; d.m.y г., 11:36.
        точка

        Comment


        • #5
          @kolev мерси, ще пробвам този метод и ще кажа какво е станало или не е станало

          То не е смукач, а обогатява горивото мисля че, когато държи на по-високи убороти, когато е студена ?
          Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Blade Покажи съобщение
            @kolev мерси, ще пробвам този метод и ще кажа какво е станало или не е станало

            То не е смукач, а обогатява горивото мисля че, когато държи на по-високи убороти, когато е студена ?
            Нема такъв филм. Смукач или обогатител има на карбураторните мотори и старите механични инжекции. На твоята кола няма такова нещо.

            Ако има глъхнене, или други нередности, си за диагностика. Иначе не може еднозначно да се каже какъв е проблемът.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Ако имаш напрежение, пробвай да си извадиш пепелника и запалката и да почистиш гнездото за запалката. Маха се с 4 винта (2 от тях са под пепелника).
              145 1.6 T.S
              164 3.0 Q4

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от sapper Покажи съобщение
                Ако имаш напрежение, пробвай да си извадиш пепелника и запалката и да почистиш гнездото за запалката. Маха се с 4 винта (2 от тях са под пепелника).
                Да, махал съм я, но въпроса е с какво да я почистя, трябва да намеря някакъв спрей против ръжда, търсих с Метро, но нямаше. Тея дни ще отида до практикера
                Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

                Comment


                • #9
                  WD 40 - класика в жанра
                  145 1.6 T.S
                  164 3.0 Q4

                  Comment


                  • #10
                    Ако е много ръждата и не стане с WD40 пробвай да я оставиш да пренощува в една чаша с кока кола
                    Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                    Audi A4 1.9 TDI

                    Comment


                    • #11
                      1-Тока в запалката идва само на контакт
                      2- Ако все пак не идва провери бушона
                      3- Ако пак не идва виж дали няма зеленикава ръжда , ако има я почисти - има специални препарати за ръжда
                      4 - Ако пак няма ток значи не си платил тока майтап майна.
                      АКО НЕ СЕ СПРАВИШ ИЛИ НЕ НАМЕРИШ ПРОБЛЕМА ПИШИ
                      146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от vlado_iv Покажи съобщение
                        1-Тока в запалката идва само на контакт
                        2- Ако все пак не идва провери бушона
                        3- Ако пак не идва виж дали няма зеленикава ръжда , ако има я почисти - има специални препарати за ръжда
                        4 - Ако пак няма ток значи не си платил тока майтап майна.
                        АКО НЕ СЕ СПРАВИШ ИЛИ НЕ НАМЕРИШ ПРОБЛЕМА ПИШИ
                        Това не е така при всички. На моята ток има постоянно.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #13
                          той е писал че е мерил напрежение там. освен това бушона е за още няколко неща и щеше да се забележи ако е изгърмял.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                            Това не е така при всички. На моята ток има постоянно.
                            Е значи има разлика защото на мойта има само на контакт.
                            146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                            Comment


                            • #15
                              най лесния на4ин е да си вземеш от някоя морга запалка и да си я смениш на типо ,темпре и маи4е на новите уна са същите ,а относно тока и моита е с постоянно захранване
                              ALFA ROMEO 146 TI
                              Fiat FIORINO 1.4 95
                              LANCIA LIBRA 2.4 jtd

                              Comment

                              Working...
                              X